johannasahlins.blogg.se

En blogg om mitt liv.

Måndag igen!

Publicerad 2015-06-15 23:23:57 i Hästar, Privat,

Hey bloggen! 

Idag är jag trött, igår vara jag också trött och mådde dåligt i kroppen. Så blev inget stall igår, men idag har jag varit där. Blev lite ridning i paddocken med ullur och longera/lös longera Takida. Va så glad för alla hennes sår läkt ihop, men hittade ett nytt idag :/ så bara börja  tvätta rent och smörja. 

Kommer köra markarbete med henne under veckan, sen till helgen kanske börja med skritt promenader och klättra lite i skog för att bygga upp hennes muskler. 

Men hon kändes ren idag när jag longera henne, så det va skönt men vill ge de några dagar till innan jag hoppar upp. Sen skall Rebecka från stallet rida igenom henne och jag granska från marken :) 

Här kommer en bild från idag 😄 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela